sâmbătă, 18 aprilie 2009

O zi simpla.

Azi...
Am adormit pe iarba.
Am baut o bere cu avocatul lui mom (e baiat bun,ce sa-i faci :)) Vlad, sti ca te iubesc :D).
Am alergat cu Schummy.
Am ascultat iar CD-ul cu Placebo-Meds.
Am vopsit oua. :D
Am vorbit cu buu.
Si cu kivi.
Diana are telefonul inchis. O s-o sun mai incolo.
Am citit trei reviste.
Mananc pufuleti.
Am stat la soare. (cica m-a si prins putin :)) nu cred,wtv.)
Iar m-a stresat mom si eu pe ea, evident.
M-am trezit la 10.
Diseara luam lumina.
IAR merge netul greu.
Alexandra curata aragazul cu aspiratorul. =)))
vreau sa vina 21 iunieeeee. =p~
Vreau ca Daviiid sa nu mai uite sa imi aduca cdul cu filmul ala. Am si uitat cum se numea :"> :))
Bob Marley- I Shot The Sheriff LIVE <3
ma duc sa vad ce mai e prin curteeeee.

Un comentariu:

mata spunea...

Pretty original m8. GJ