joi, 2 aprilie 2009

Împreună,mereu..


Îmi va fi dor de ei.
Cu ei am râs, cu ei am plâns, cu ei am cântat, cu ei am învăţat să n-am inhibiţii, cu ei am învăţat să fiu aşa cum sunt, cu ei m-am certat, cu ei m-am împăcat, cu ei m-am tras de păr, cu ei am văzut cum e să trăieşti ca "în junglă", cu ei am ţipat, cu ei am avut crize de nervi, cu ei m-am calmat, cu ei am pus planuri malefice la punct,cu ei am alergat, cu ei am rupt catedra, cu ei am rupt coşul de gunoi, cu ei am rupt dulapul, cu ei am scris citate pe peretele din spatele clasei, cu ei am învăţat să "acoperi" oameni, cu ei am spart tabla, cu ei era să dau jos tencuiala uşii, cu ei mi-am făcut id, de la ei am primit eterna poreclă KRTY, ei m-au influenţat,într-un fel sau altul, cu ei am călcat iarba, cu ei am mâncat nu-ştiu-ce-fel-de-fructe din parc, cu ei aproape că "m-am trezit" în fiecare dimineaţă, cu ei am fumat prima ţigară, cu ei mi-am pătat bluzele cu îngheţată/ suc / maioneză, cu ei am învăţat ce înseamnă cuvintele "prietenie", "iubire", "uniţi" şi cu siguranţă multe altele.

Cu ei am făcut tot, cu ei am mers mai departe.

Îi iubesc pe toti, mai mult sau mai puţin. Pe unii îi ştiu de 7 ani, pe alţii doar de 3. Dar toţi ocupă un loc imens pentru mine şi sunt speciali în felul lor.
Cu ei am legat prietenii frumoase, cu ei am cele mai bune momente din viaţa mea.

Niciun comentariu: