duminică, 17 mai 2009

Amintiri.

stiu ca nu am mai scris de mult.. nu am avut starea necesara sa scriu ceva inteligent asa ca am prefeerat sa nu scriu :)

comm pe profilul celei mai bune prietene,Diana:
"asta o sa fie un comm luuuung.. :- <
mi-am adus aminte de tot, e ca si cum as fi vazut din nou filmul prieteniei noastre :(
cum a inceput...
la gradinita,aceeasi grupa, aceeasi educatoare, acelasi nume, vecine de bloc. era inevitabil sa nu ne imprietenim :">
mai tii minte cand nu m-am sters la fund si am alergat prin patul tau si am daramat o icoanaaa? =)) :">
si atunci cred ca ne-am certat noi prima oara :)) eram in grupa mijlocie..
apoi ne-am certat pt ca tu vorbeai cu cristi, tipu' ala care inghitea ace, despre un desen animat despre care eu habar n-aveam, dar m-am dat inteligenta si am zis ca "daaa, si eu il stiu" :))
si tu, cea mai buna prietena a mea, ai stiut ca mint si m-ai certat "de ce minti?" :">
dar evident ca ne-am impacat repede ;;)
si cred ca ne stiam de cand eram inca in burtaaa :x cand venea Daniela la Marian si se intalnea si cu Claudia :x
si probabil erau amandoua gravide si embrionii Diana si Diana vorbeauuu si isi faceau planuri de viitor =))) :x
saaau mai stii cand ti-ai prins paru' intr-o coada in mijlocul capului si ti-l pusesei pe bigudiuri? (eram grupa mare) si doamna Marilena ne tot confunda pt ca eu tocmai ma tunsesm scurt, cum erai tu :x=))
inca mai am poza de la ultima noastra serbare, tu stateai langa Abdul :">
dupa a urmat clasa 1, cand nu eram chiar in cele mai bune relatii, nici macar nu eram vecine pe atunci, stii ca tu stateai in alta parte ;;)
in a 2a, te-ai mutat in blocul de langa mine si eu m-am mutat in scoala 3 :x
si de atunci totul s-a schimbat..
prima zi de scoala din clasa a2a, eu eram mai grasuta :"> si tu ma tineai de mana si ne-am asezat amandoua in ultima banca de pe randul de pe mijloc :x
si atunci le-am cunoscut pe LALA,maria,dm,cristina,elena si cine mai era..
si mai stii cand ne-am certat, in semestrul al 2lea,in clasa a 2a, ne-am certat pt ca maria nu ma chemase la ziua ei si imi zisese ca tu i-ai zis sa nu ma invite.. si m-am enervat pe tine si ne-am certat, desi nu era adevarat ce zisese mary@ :)))
si de atunci ne-am dat seama.. de stim noi ce..
a,da. mi-am adus aminte de ce nu vroiati sa ma chemati la ziua mariei. pt ca venea si pusca, si eu il placeam, si erati geloase sau ceva de genu =))
si dupa cearta asta l-am descoperit pe iorgo, care a fost marea mea iubire pana in a 6a =)) :x
si te sacaiam cu el :">
si acum tin minte cand m-am dus la el si l-am intrebat "vrei sa fim prieteni?" =))) si am dat manaaa :x=))
si el a zis "da", asa smechereste :x
=)))
si eram super fericita..
imi trec prin fata ochilior toate amintirile astea.. poate si pentru ca mai e putin si plec din generala sau poate doar pentru ca pur si simplu nu pot sa uit..
si grupuletul nostru kinky, cand stateam in baie eu,tu,dm si maria si faceam jurnale intime, gen "la ce varsta vrei sa iti incepi viata sexuala?" si tot noi raspundeammm :x
si atunci LALA era o mica tocilara si noi nu prea o bagam in seama.. si purta ochelari si avea paru prins in 2 cozi si avea numai 10 pe linieee :">
sau mai stii, coronitele noastre care erau aproximativ la fel, in fiecare an? =)) :x
vaiii, sau cand ne faceam temele la mine, in fiecare zi, la masa alba din sufragerieeee. si bunicamea ne separa, si tu te duceai in bucatarie si la sfarsit ne verificam rezultatele =)))
sau cand ne jucam de-a spioanele sau ceva de genuuu.. si stateam dupa ore si eram super fericite cand puteam sa mergem singure acasa.. desi asta consta doar in traversarea ATENTA a unei straziii :))) si de obicei tipam cand treceam strada =)) :">
si ajungeam la mine acasa, terminam temele si ce faceeeeam?:> ne jucam cu Barbie sau scuipam lumea in cap sauuu aruncam cu pipi in oameni =)))
mai tii minte nenea ala cu camasa bleo,pe care l-ai scuipat pe umar ?:)))
si dupaaa.. tu te-ai dus in neculce si m-ai lasat cu toti retardatii astia de aici :- <
si a venit clasa a 5a..eu m-am imprietenit cu Ade,tu cu Lala, si ne mai vedeam din cand in canddd..
ziua aia cand ne-am dus eu,tu si Ade, in parcul de distractii si ne-am dat de 9 ori in trenuletul ala ingrozitorrr.. si ne-au lasat si pe gratis :)))
<2
si dupa am venit la mine si am mancat de la Mccc =p~
si era asa de perfect,n-aveam nici o grija,nimic :- <
in a 6a ne-am certat destul de rau, adica la modul ca nu am mai vorbit destul de mult timp :))
din cauza ca Lala vorbea cu Razvan si cacaturi d-astea :-j
nici acum nu inteleg de ce m-am suparat si pe tine :)))
asaaaa. stiu ca anu ala a fost singurul an in care nu te-am chemat la ziua mea.. :))) :">
am fost o vaca :">
si dupa ne-am impacat, a urmat perioada aia de ars toata ziua numai la Mc romana :)))
si tu trebuia sa te imparti intre mine si Lala :"> si pana la urma m-am impacat si cu Lala si uite asa am devenit cele 3 cale :x
si de aici incepe aventura celor 3 cale...
asta vara, cand m-am imbatat si am borat vin in chiuveta, iar tu ai fost lanfa mine si m-ai sustinut moral in timp ce vomitam =)) :X
that's what real friendship means :">
in perioada aia cand eram cu D-maimuta.. pt prima oara :)))
si cand am venit in Bucuresti am aflat ca ma inselase si i-am zis "da,stii, si eu :D" =))
si chiar asa era :"> si tu stii asta :-"
cand l-ai pus pe M. sa calareasca perna pe care dormeam EU =))) !!
so, dupa ce ma despartisem de D-maimuta, stii ca am fost in mc, eu tu Lala si natalie.
si ma rog, practic atunci aflasem CU CINE o facuse nenorocitu asta mic pe care acum il iubesc..
si am dat foc la ambalaju de la hamburger =))) si ne-a dat bodyguardu afara.. si ne-a spus ca nu mai avem voie sa intram in mec.. si peste 5 minute am intrat iar =))
tin minte ca tot mcu se uita la noi =)) si tu vroiai sa stingi focul cu sucu meu pretios si eu nu te lasam =))))
si tipai la mine "DA-MI SUCUUU CRETINO, DAM FOC LA MASA" =)))) :X
si eu "NUUU, ca nu mai am ce sa beau ;;)" =))
sauuu cand ne-a zis angajatu ala de la mec "nu mai stati cu picioarele pe canapele" =))) <3
cum sa uiti asa ceva?! :- <
nuuu,n-ai cum :">
pur si simplu, sa pierd zilele si orele cu tine in Mc romana era special.. sa rupi servetelele,sa ne benoclam dupa tipi buni, totul devenea special cu tine. :">
acum cred ca daca as incerca sa fac asta cu oricine altcineva in afara de tine n-ar avea sensss...pt ca pe noi ne leaga o boala de turbare in cea mai grava stare si este irevocabila, nu putem sa o oprim nici daca vrem <2
si acum te voi suna sa iti spun sa intri pe net pt ca ai doua profile commuri de la mineee :">
si super inelul facut de mine.. pe care ti l-am lasat sub pres la 9 dimineataaa ;;) sau ma rog, cat era ceasu :)) si te-am sunat sa iti spun sa te duci la usa si tu "ce-ai ma, de ce sa ma duc, n-am ce faceee?!" si eu tot insistam "du-te si ai sa veeezi ;;)" =))) :x
cretinatate micaa.. sau bonurile pe care le strangeai.. sau cand faceam pipi dupa masina..sau casuta noastra din copac, din fata blocului :- <
mi-e dor de toate..
sau cand stiam viata STIM NOI CUI =)))) sunt mai multe persoane, ce conteaza :">
sau ziua cand l-am vazut prima oara pe D-maimuta, era aceeasi zi cand ne-am bagat in seeama cuuu.. P. =)))
pe D. il vazusem pt ca statea in fata mea la coada si era asa dragut, avea o geaca maro din pieleee <2
si peste vreo jum de ora, o ora, D.-maimuta si inca un tip/doi au plecat afara iar P. era langa masa noastra =))
"auzi P. tu esti in _ R _ G_? :D:D:D" si atunci a venit iubita lui si ii picase fata =)))
si ma inrosisem toata si tu imi dadea cu balonul ala idiot in cap =))) stai, sa ma uit in jurnal ca sigur am data scrisa :">
da,exact cum spuneam, 13.aprilie.2008.. fix acum un an si o luna..
sau cand am fost la ziua lui Dima, eu tu si Lala, cele 3 cale nedespartiteee :x doamne,ce a fost atunci :">
trebuie sa ma duc sa fac referatul la istorie, acesta a fost un moment de intensitate maxima, cand voi mai avea iti voi scrie ;;)
te iubesc enorm bucicicaaa mea mica !"

pentru ca ceea ce simt pentru ea nu poate fi exprimat cu adevarat prin cuvinte :)

Un comentariu:

mata spunea...

meama .. pretty awesome ;o

cam lung sis , cam lung .. dar foarte ok!

bravo :D