vineri, 17 aprilie 2009

Saisprezece.

Aceasta postare va fi una spontana. Voi scrie tot ce imi vine in minte.

Sunt undeva in Targu Mures, privelistea e superba. Orasul in sine e superb. :)

Cand am plecat de acasa am spus "saisprezece". Am un obicei morbid sa numar cadavrele animalelor de pe marginea soselei. Cand am ajuns la hotel, numarul total de trupuri neinsufletite era 16.
Infricosator, as spune.
Nu furam amintiri atunci cand facem poze ?
Sunt iubita, iubesc si ma simt fericita. Ce mi-as putea dori mai mult ?
Vreau sa fiu copil.
Vreau sa vina vara.
Ma duc sa beau apa.
Schummy iar are culoarea gri murdar. :">
De ce mama mea cea minunata s-a simtit amuzanta azi ?
Am uitat sa o sun pe Diana. (shiiiit, you know i love you :D )
De ce merge netul asa greu ?
Ce salata de vinete buna fac in Ardeal.
Ahh,sper sa nu imi fi uitat ceva acasa.
Totusi, imaginile acelor animale moarte ma urmaresc si imi apar in minte.
Vreau sa ascult Snow Patrol- You're all I have iar. Si iar. Si iar.
Pentru ca mi se potriveste in momentul de fata.
Pentru ca oricum sunt minunata si fara sa imi spui tu.
Pentru ca oricum sunt mai buna decat tine. :)
Imi vine in nari un miros de prune stricate. Imi aduc aminte de cei 6 ani la rand, cand ma duceam intr-o tabara de germana la Sighisoara. Aceasi apa, aceasi paine, acelasi miros. Acelasi stil primitor al oamenilor.
BOB MARLEY.
Am vorbit cu mama de plecarea in Vama. Abia astept.
Ce teapa a fost asa zisul concert AC DC. Am mai luat si bilet.
Primul Paste cand nu vopsesc oualele cu bunica.
Chiar. Bunicii mei s-au dus la mare. Nebuneii :))
Mi-ar fi placut sa fiu cu ei.
S-a stricat priza.
Iti era mai bine cu ea,nu ? Ce pacat. Nu mai poti da timpul inapoi.
O doreai cu toata fiinta ta. Dar viata a trecut pe langa tine.
Acum ea e mai fericita decat a fost cu tine. Si e mai fericita decat ar fi fost vreodata cu tine. Nu ai stiut sa o pretuiesti. Si nici sa o respecti. Si nici sa ii faci mici surprize care sa o bucure. Nu ai stiut sa faci nimic pentru ea.
Legaturi Bolnavicioase.
Vreau sa imi iau blugi.
Vreau sa o vad pe Mara mea.
Vreau sa reincep cursurile de germana.
Vreau sa termin odata cu tezeleeee.
Vreau net prin cablu.
L-au eliberat pe Gigi Becali.
Si totusi, 16 cadavre.
Vreau ca Adi sa ma invete sa conduc. Pe bune. he's the best driver alive (and the sexiest).
Mi-e somn.
Cum se aprinde lumina pe aiciii ?
Toata lumea tuseste.
Am o camasa rosie, un maieu alb si niste blugi rupti pe mine.
Schummy m-a muscat azi. E retardat. Il iubesc.
Trebuie sa plec. O sa mai scriu maine cate ceva.
Vine Pastele.

Niciun comentariu: