duminică, 8 martie 2009

Vodka şi Martini Dry în părţi egale.


Încă o noapte pierdută, când mă trezesc răguşită, după 5 ore de somn.
Iar am uitat numărul paharelor de vodka amestecată cu Martini Dry, în părţi egale, două cuburi de gheaţă şi o felie de lămâie.
M-am rupt pe "Nu am cheeeeef azi", am urlat până n-am mai putut (la propiu !), m-am zbenţuit, şi tot aşa...

Şi în puţin timp plec, Bucureşti, viiiin! Ah, şi n-am apucat să fac nici măcar o plimbare. Natura nu mă mai vrea...M-a alungat definitiv, pe motiv că am înşelat-o cu oraşul. Şi atunci, eu ce aş putea face să îi explic că EA mi-e soţie, iar oraşul mi-e doar amantă ?
Am obosit să tot încerc. atâtea explicaţii, în stânga şi-n dreapta... explicaţii peste explicaţii, nu mai vreau, înţelege şi tu, măcar o data, că eu nu am nici o vină. Nu mă mai pune să te tot lămuresc, de ce vrei să ne pierdem în explicaţii ?

Un comentariu:

Birgittx. spunea...

dovleacu meu are inspiratie
a avut defapt:X
ne apuca
asa suntem noi dovlecii ne apuca inspiratia:X
uneori