duminică, 8 martie 2009

Nebunie?

Nu ştiu cum, nu ştiu pe unde..
Hai. Arată-mi că nu aberez. Arată-mi că nu m-ai făcut să îmi pierd minţile.Fii aici şi nu mă lăsa să cad, ridică-mă de jos, aşa cum ai făcut de fiecare dată. Fii cu mine.


krty: hai să facem un experiment.
Petreeeţ: hai.
krty: deci eu mă duc până în camera cealaltă şi să văd dacă te mai am în listă când vin. sunt paranoică,ştiu.tuvorbeşte cu minee să vedem dacă există vreo prezenţă la mine în cameră. ABEREZ,opreşte-mă.
după câteva minute..
krty: petre? ai dispărut? te-au luat şi pe tineee?
Petreee': nu :))
krty: ok,ok
Petreee': :))
krty: mă duc în cealaltă cameră
Petreee': îmi place poza de la avatar. eşti bună.
krty: mersiii.iar tu eşti super-sexos-gen-fute-mă-că-am-pisică
Petreee': cu placere. :)) eu sunt un fel de cotoi. mrrr.
krty: timpurilerawr
hai,începi să vorbeşti cu mine să vedem dacă nenea care stă pitit sub birou te va şterge din listă again.
Petreee': ok :))



în cele din urmă s-a constatat că nu există nimeni în camera mea deşi aş fi avut puţin chef de "hai să îl găsim pe omul bătrân şi negru care o spionează pe Diana".
Prag de paranoia?Probabil.

Niciun comentariu: