luni, 9 martie 2009

Salivă,buze,răsuflareee...


De ce toată lumea e atât de falsă ? Sau doar aşa mi se pare mie ?
Atâţia ipocriţi ascunşi după perdele de catifea. Mă dezgustaţi...
Şi nici măcar nu aveţi curaj să vă arătaţi adevărata faţă. Rămâneţi aşa, falşi, nu veţi câştiga nimic,niciodată. Şi veţi rămâne doar cu imaginile pe care vi le-aţi creat, atât de ireale încât nici voi nu veţi mai crede. Falşilor.

Erghm. 2 ore de relaxare cu chitaraaaa. Ea e singura care mă înţelege în totalitate. Ştie când îmi descarc nervii cu ea şi ştie când sunt calmă. Trupul reflectă stări.


Mi-ai zis . De ce lucrul cel mai lipsit de originalitate pe care ni l-am putea spune este, de fiecare dată, cel pe care aşteptăm să-l auzim ? "Te iubesc" sunt cuvintele altcuiva. Nici tu, nici eu nu am fost primii care le-au rostit şi totuşi când le spui tu şi când le spun eu suntem ca nişte sălbatici care au dat peste două cuvinte şi au început să le venereze. " (Scris pe trup.)
Ah, cât adevăr. Şi totuşi suntem ca nişte nebuni ce-şi spun te iubesc cu fiecare ocazie. Poate că asta simţim sau poate că nici măcar nu ştim ce înseamnă.
Prefer să cred că te iubesc. Dragostea aia nebună... În fond, nu cred că sunt în măsură să spun te iubesc... Ah, dar întreaga ta fiinţă emană o electricitate periculoasă, cum aş putea să îţi rezist ?

Niciun comentariu: