luni, 25 mai 2009

Plictiseala in cea mai grava stareeee.

Intotdeauna am crezut ca el va fi langa mine, sa ma ridice de fiecare data cand aveam sa cad. Dar inca o data, m-am inselat. :)
"Te voi astepta, te astept mereu, fara tine mi-e greu.."
Nu mai am puterea sa te readuc la normal, normalul meu s-a dus.
Tu l-ai facut sa plece, nu mai stiu sa iubesc, fara tine mi-e frig..
Mi-am pierduuuut sufletul, a plecat la mare .
Ce tampit, i-am spus doar sa ma astepte...
Asa face mereu. Pleaca inaintea mea, ma pune sa alerg. Il gasesc pe plaja, flirtand cu cine stie ce tipi. Abia astept sa ajung si eu la mare sa il prind si sa il cert putin, ca apoi sa fiu fericita si impacata.

Mi-e dor de tineeee. tananaaaa.

Sambata seara am baut. Singura. Reuniune de familie, ce sa-i faci.. :)
Duminica am baut. Cu fetele mele si cu tata.
Vodka si martini dry in parti egale.
Ca de obicei, ce pot sa spun :))

Vineri seara dorm cu Lala la tata.
Peste 2 saptamani doarme si Diana. Dormim toate 3,destrabalareeee.
Abia astept.
Le iubesc :)

Un comentariu:

mata spunea...

Cum zicea si Hoffman .. "Pana si dorul care ma umple de suferinte si delicii fara nume, devine un chin ucigator si fara leac." ..

Cateodata chiar nu e bine sa iti fie dor de ceva sau cineva .. Uneori vrei sa iti personalizezi amintirile , sa le modifici .. dar nu o sa poti .. nu o sa poti sa faci nimic legat de trecut.
Vin cei mai frumosi 4 ani din viata ta. Bucura-te ! Eu mai am 2 si parca imi pare rau ca au trecut deja ceilalti.

FTS :) Take care sis (hug)