duminică, 9 mai 2010

5 mai

Ziua cand te-am vazut, inima mi s-a urcat in gat si n-a mai coboraaat [...]
Nu mai vreau altcevaa, ochii verzi si parul tau mi-ajung!


Si poate chiar asa e. Mi-e dor de tine honey. E ciudat, ne-am facut un fel de joc, nu ne spunem nimic cand ne vedem doar ne uitam ochi in ochi si ne zambim. Si fiecare intelege ce vrea din zambetul celuilalt. Azi pareai fericit ca m-ai vazut. Sau poate m-am inselat, habar n-am. Tu ar trebui sa imi spui, ca doar te pricepi la chestia asta cu inselatu. Nu? :))
Ideea e ca aratai mirobolant cu maieul ala negru si cu nelipsita ta caciula de junkist. Ah, si sa nu uitam zambetul pana la urechi si tigara aia Winston pe care o tineai in gura (tot de-alea fumezi..nu?)
Mai stii ca planuisem sa mergem de 1 mai in vama cu motoru? Haha,ce-ar fi fost..
Uite ma ce-mi faci!

Niciun comentariu: