miercuri, 3 iunie 2009

Things change. And friends leave. And life doesn't stop for anybody.

"Fericirea e ceva ce nu se atinge niciodata . Dar in cautarea ei merita sa alergi toata viata ."

Te simti aproape de ea atunci cand sti ca in spatele tau exista cineva care te va proteja mereu . Sau va incerca sa o faca, cu orice pret .
Te simti aproape de ea cand constati ca ai prieteni pe viata . Si poti spune lucrul acesta de nenumarate ori, cu o mare incredere .
Te simti aproape de ea cand bei primul pahar de vodka alaturi de tatal tau. Nu primul pahar din viata ta. Primul pahar cu tatal tau.
Te simti aproape de ea cand iubesti si esti iubit . Dar mai ales cand stii asta .
O baie calda, o portie de ras bun, un cantec stiut pe de rost..
Le-ai incercat pe toate?
Si ? Nici una nu te-a facut sa te simti aproape de Fericire ?

Ieri a plouat superb .
In sfarsit s-a razbunat natura . Era si timpul .
God, where are you in this fight ?

Acum ceva timp, ani mai exact, am invatat ca prietenii sunt trecatori .
Incepusem sa ma conving ca nu este adevarat pana acum cateva zile cand am decis sa racesc putin relatia cu
o persoana pe care o numeam "cea mai buna prietena" .
Poate nu era "cea mai buna", dar stiam ca era acolo pentru mine de fiecare data cand aveam nevoie .
Si la fel eram si eu .
Da,eram, pentru ca am invatat ca oamenii care te ranesc nu merita nici macar un zambet din partea ta .
O sa ne mai intalnim, la o tigara, la un suc, la iarba verde .
O sa trag un fum sa-mi caut amintirile, daca toate trec de ce n-ar trece si asta ?
Insa nu va mai fi ca inainte . Si pot sa spun ca imi pare rau, dar nu a fost vina mea .
Si poate acum sunt ironica, dar te iubeam..
Puteam sa vorbesc ore in sir la telefon cu tine . Si radeam . O,da . Radeam mult .
A! si inca ceva . Niciodata sa nu te astepti sa imi cer scuze pentru ca nu am facut-o si nu o voi face .
Niciodata . Probabil pentru ca sunt pre orgolioasa si incapatanata .
Si n-o sa accept niciodata faptul ca mai gresesc .
Pot sa numar pe degetele de la o mana persoanele carora le-am cerut scuze cand am gresit .
Daca vei face si tu parte dintre ele inseamna ca chiar reprezinti ceva pentru mine.
(No shit, e vorba de o fata. )
Mai stii cand ne faceam planuri sa imi iau un Hummer negru si sa plecam la mare?
Si tu sa fi in dreapta mea, sa ascultam muzica tare si sa ne traim viata ?
Era frumos atunci .
Pacat..

Acum lasa-ma sa cant, sa beau, sa fac ce vreau, in seara asta paharele vorbesc .

I'll be your father, I'll be your mother,
I'll be your lover, I'll be yours .


Renuntand la tot ce vrei se pare ca nu iei.. Huh .
Mi-am facut un test:
"You live for the future.
You never get sick of your favorite things - they're what makes life special."
Oare chiar asa e ?
Sau poate tu nu erai unul din "my favourite things" .
Si inca ceva . Daca m-ai fi stiut cat de cat, nu s-ar fi intamplat asta .
Gata, nu mai vreau sa vorbesc despre acest subiect :))

Ma duc sa citesc .
[I'm his girl, his super girl .]

Un comentariu:

mata spunea...

Friends are not always what they seem.

Nu cunosc despre ce este vorba , daca este adevar sau fictiune .. dar iti spun doar ca nu exista prieteni buni.